D'NGENDAP!!!

count webpage traffic


Officially a blogger since:
Sunday, February 22, 2009, 11:58 PM

Wednesday, February 25, 2009

Lelaki dan Ciumannya


Jika ada kelapangan masa tanpa membuat apa-apa aktiviti, Kebiasaanya rein akn melakukan sesuatu utk mengisi kebOsanan yang melanda (kalo xbuat pape trase mcm pelik je hidup nih).Hehe. Biasanya sbg student yang slalu xbuat pape pada wktu ptg mcm rein nih. Tentu akn duduk mgadap laptop sambil on9 (Ym,Fb,Ms,Fs,Cybertraker). Dengan xsengaja, terclik satu link info dr website ape ntah.x ingat.Tapi info kt sne buat rein trase nk membaca dan terus membaca.haha.Tajuk dan Isi kandungnya adalah spt dibawah..

Lelaki+Ciumannya

a). Mata Tertutup
Lelaki jenis ini terdorong kepada suka berfantasi tatkala beliau mencium isterinya. Lelaki ini juga adalah jenis lelaki yang romantik
dan mudah menjadi mesra dalam perhubungan.

b). Mata Terbuka
Lelaki jenis ini pula akan berhati-hati dalam meluahkan emosinya.
Lelaki jenis ini mempunyai kecenderungan untuk mengongkong sesuatu perhubungan.

c). Cium dengan kuat
Lelaki jenis ini cuba menutup kelemahannya dengan mendominasi atau mengongkong apa yang akan dilakukan isterinya.

d).Cumbuan Lidah
Cumbuan jenis ini mengiringi sifat keghairahan yang tinggi.Lelaki jenis ini juga cenderung untu mengongkong isterinya apabila dia menusuk masuk lidahnya ke kerongkong si isteri.Jika si suami ini membenarkan isteri untuk memasukkan lidah ke dalam mulutnya , maka lelaki ini mempunyai sifat bertolak ansur dengan isterinya.

e). Cium sambil membelai manja
Lelaki jenis ini tahu akan kuasa seksual yang sebenarnya. Iaitu melalui kelembutan dan kehalusan. Lelaki ini penyabar dan peka tentang dan terhadap kemahuan anda. Beliau juga dapat menawarkan apa yang disukai oleh si isteri. Jenis suami ini adalah matang dari segi seks dan juga emosi.

itu jelah yg rein dapat selitkan serba sedikit. Tapi korang kena ingat. Perkara-perkara diatas hanyalah panduan , ia tidak semestinya betul kerana ia tidak termaktub didalam Al-Quran dan hadis. Harap Maklum. Itu saja yg dapat rein kOngsikan. Renung2kan dan jgn mengamalkan.ahahaha..the end


p/s
terharu plak abg diddy linkkan page nih dr blog dia.
Thanks bro!!! I'm really appreciate

0 comments: