D'NGENDAP!!!

count webpage traffic


Officially a blogger since:
Sunday, February 22, 2009, 11:58 PM

Tuesday, March 17, 2009

SALAHKAH

Bismillahhirrahmannirrahim..

Memandangkan setiap hari selasa rein xde kelas.Jadi sudah pastinya rein ada plan yg menarik utk hari ini. Tapi sayangnya sume yg dirancang tidak menjadi walhal rein pula yang duduk sorang2 dlm bilik hostel. Yelah,kt kampus rein nih.sume buat hal masing2.Rein cuba wujudkan juga nilai kekeluargaaan.Tapi apalah daya~ maybe cara hidup masing2 berbeza dan mereka xakan faham nilai kekeluargaan sebegitu. Walaupun tiada pertalian darah. Tak salah kalau menganggap orang2 disekeliling spt keluarga. Well~ rein mmg selalu amik berat pasal orang yg sentiasa ada disekitar rein.Tapi xsemua amik berat pasal rein pun.Hm..biarlah.janji kita berbuat baik dgn hati yg ikhlas.Insya'allah..tuhan tu maha adil dan maha mengetahui.

So memandangkan rein bosan xde sebarang aktiviti.Jadi hari ini rein tunaikan hajat kawan rein utk menciptakan lagu berdasarkan lirik yg dia telah cipta. Rein bukan pakar sgt pon. Tapi dh hajat org. Rein akn cuba yang terbaik. Dengarlah..


Haha.Orite~ macam itulah lagunya.Boleh lagi nk sedapkan lg tuh. Kena cari org yg suara mantap r.hehe.Setelah itu,si artis nih memberi rein demo lagu yang telah beliau nyanyikan semula.Hasilnya adalah seperti ini~

Amacam??!! bestkan~ He were so talented.Full package ma~ he got a voice (mantap gilew),gud looking, he got their own style and everything.sO want to know him.Just let me know.Then I'll told you.kepada yg sudah mendengar.sila2 lah komen..sy terima sebarang kritikan memandangkan rein nih hanyalah manusia biasa yg xpernah lari dr kesilapan.chewah~ hehe..

6 comments:

Jal said...

setiap org ln peragai dan ragam dier.... walaupun kite try bt benda yg murni tp msti insan yg x dpt menerima.... jd kene biasa kn hidup2 sorang.... uhuhuhu..... sedap gak suara rein....

~Rein~ said...

tO jal:

THANKS~
sbnrnya biase2 jew

Miss Atie said...

alamak terLayan pulak si artis ni..
ngeee
salahkah bila ku mcintamu
salahkah bila ku sayang pdmu
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

~Rein~ said...

to atie~

hahah..terlebih sudah

Putera Cinta said...

assalamualaikum..
sorry masuk blog rein tanpa diundang.. huhu
dah dgr lagu tu.. best.
pastu nak komen pasal sikap manusia..
same lah dgn kes sye.. dapat rumet yang xtau nak berbual dgn orang.
bayangkan dah hampir habis semesta ni tinggal dgn dia.
tapi boleh kira banyak mana kami bercakap.
dah banyak kali diajak berbual tapi malangnya dia buat tak kisah.sye mcm cakap dgn tunggul aje.
akhirnya masing2 buat hal sdri. kami langsung tak bercakap.
manusia... susah nak faham.

maaf membebel plak kat sini..

eKyN said...

rein study kat mane ek...

emm xpe2 biarla mereka dgn cara mereka
janji awk xkacau idop dorng kan?kan?

hehe..komen la blog sy pule ^_*