D'NGENDAP!!!

count webpage traffic


Officially a blogger since:
Sunday, February 22, 2009, 11:58 PM

Tuesday, August 4, 2009

Human Factor Class

Bismillahhirrahmannirahim...

Kali nih rein nak postkan tentang salah satu aktiviti dalam kelas rein utk sem ini dalam subject Human Factor.Kelas ini lebih menumpukan tentang hubungan manusia (kita) dengan persekitaran.Salah satunya adalah mengenai faktor yang melibatkan deria rasa, melihat, dan mendengar.

Tetapi yang menarik perhatian rein adalah salah satu aktiviti dalam kelas.Dimana setiap pelajar dikehendaki membawa apa sahaja jenis objek yang boleh menghasilkan bunyi.Setelah itu semua pelajar dikehendaki membuat satu kumpulan dan hendaklah mencipta sebuah lagu dan irama berdasarkan barang yang dibawa.

Akan tetapi,rein terlupa hendak bawak barang yg dikehendaki.huhu~terlewat bangun.sampai kelas baru rein teringat.huhu.Untuk mencari group pula, kalo ini rein bercampur dgn student foreigner.yela~biler lagi nak merapatkan siraturrahim..hehe.

Nak dijadikan cerita,ahli2 group rein pon xbawak barang2.heheh.so idea salah seorang kawan rein (foreigner).Dia mencadangkan pakai je apa yg ada~ maksudnya adalah dengan mengunakan mulut,tangan, kaki dan sebagainya.Jadi hasil iramanya adalah seperti ini..




Apa yg korang gelak2 hah.oklah tuh.hahaha.rein tgk video nih pon tersengeh sorang2.ekekekek..kalau korang nk tau.Group rein menang antara group2 yang lain taw~haha.siap ada request buat lagi.hadiah yg kitorang dapat pula adalah kertas A4 berwarna warni (siapa pegang hadiah nih??).Pandai lecterer kelas nih menarik perhatian student.Apa saja aktiviti yg dilakukan.Mesti ada gift dia nak bagi.huhu~lagi best pula dlm kelas ada juga dia sediakan candy dalam 1balang. Rein plak amik byk2.huhu(oit!!rein xtamak ok.utk stok akan datang).orait guys~ sampai disini saja dulu.take care n love u all..!!

0 comments: