D'NGENDAP!!!

count webpage traffic


Officially a blogger since:
Sunday, February 22, 2009, 11:58 PM

Thursday, August 20, 2009

Mahu follow blog kamu semula!!!

Bismillahhirrahmannirrahim...

salam..
kenapa jadi macam ni Rein pun tahu..
mungkin ada yang menggodam blog rein...
mungkin ada yang buat dajjal kat rein..
mungkin ada yang sabotaj ke....
tak tahu lah beta...

pokoknya beta mahu kembali "membuntuti" blog2 kalian..hee~
sila tinggalkan link jika mahu..
Rein sgt malas nk track balik blog2 yang rein follow..(sbnrnya dh lupe spe yg rein follow)
hee~ tapi tiada sebarang paksaan untuk melakukan sedemikian...mahupun pksaan untuk rein meng-follow ok..


**Selamat berpuasa semua!!! Insya'allah..rein akan buat bisnes kuih raya.Tunggu!!! (^_~)

5 comments:

Liyasha said...

kamu tak mahu jadi followers yaty ke?hehehe...im one of yours followers....this my link.http://yashapinky.blogspot.com.....(^_^)

- mista dausz - said...

mistadausz@blogspot.com

thank u

BLACK riding hood said...

nah. follow balik blog teela. hehe

http://black-riding-hood.blogspot.com/

Putera Cinta said...

salam...
xtau lah rein follow ke x blog sye..tp sye follow blog rein..

http://cindurpurnamamerindu.blogspot.com

selamat beribadah di bulan Ramadhan..
selamat berpuasa...

akusiktauk said...

kene hack la tu.